Book a penetration test today. Get in touch.

تشخیص چهره در حمل و نقل

حمل و نقل ایمن و کارآمد با تشخیص چهره

توضیحات

راهکارهای تشخیص چهره در صنعت حمل و نقل

پایانه های حمل و نقل از فرودگاه ها گرفته تا ایستگاه های قطار و مترو و اتوبوس و پایانه های مرزی و بنادر از حساس‌ترین نقاط ارائه خدمات عمومی می باشند و پایش ترددهای صورت گرفته در این مبادی همواره از دغدغه های جدی دستگاه های امنیتی می باشد. ویرا سطح امنیت و نظارت و کنترل بر این مبادی حمل و نقل را ارتقاء خواهد داد. همچنین می تواند صف ایست های بازرسی را کاهش  دهد و یک بررسی امنیتی را به یک تجربه دلپذیر تبدیل کند. سرعت ورود، تحویل چمدان و دسترسی به سالن ها را افزایش دهد.

چرا تشخیص چهره ویرا

حمل و نقل ایمن و کارآمد با تشخیص چهره

بالاترین دقت و سرعت آن چیزی است که سامانه تشخیص چهره «ویرا» را به یک راه حل مناسب برای ایمنی حمل و نقل تبدیل کرده.سیستم های تشخیص چهره به مقابله با موضوعاتی که خطوط هوایی و اپراتورهای حمل و نقل زمینی و دریایی در سراسر جهان با آن روبرو هستند ، یعنی تامین امنیت عمومی و کاهش سرعت کنترل مرز و گذرنامه ها و افزایش حجم ترافیک مسافران در کریدورهای مسافرتی کمک می کند.

قابلیت های فنی

قابلیت های سامانه تشخیص چهره ویرا در صنعت حمل و نقل

افزایش سرعت

با تکنولوژی تشخیص چهره ویرا سرعت کنترل ورود و خروج مسافران را افزایش دهید.

تجزیه و تحلیل ترافیک مسافر

از تشخیص چهره ویرا برای تحلیل تعداد مسافران در حمل و نقل عمومی استفاده کنید و مجموعه داده آمار مسافران را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. ویرا می‌تواند داده‌های مسافران را با شناسایی مسیرهای منظم و تفسیر ویژگی‌های اجتماعی-جمعیتی تجزیه و تحلیل کند و در عین حال از حریم خصوصی الکترونیکی محافظت کند.

کنترل دسترسی

تشخیص چهره در مدیریت و کنترل دسترسی چندین مزیت منحصر به فرد دارد: شناسایی بدون تماس، دقت فوق العاده، پاسخ فوری، سرعت بالای شناسایی معادل 0.3 ثانیه و …. امروزه تشخیص چهره به عنوان دومین عامل احراز هویت امکان محافظت از مناطق مهم و دسترسی محدود با پیش‌بینی اقدامات افراد اطراف بکار گرفته میشود.

کاهش خطاهای انسانی

فروش و وفاداری مشتری را افزایش دهید برای شناسایی بهتر و بهینه سازی فروش

نظارت بیومتریک

با استفاده از سیستم مانیتورینگ تشخیص چهره ویرا در صنعت حمل‌ونقل، مجرمان تحت تعقیب را شناسایی کنید، عبور افراد غیرمجاز را از طریق ورودی‌های خدمات به منطقه امنیتی گزارش دهید و همچنین افراد متفرقه را در محل‌های اداری، مناطق ممنوعه و پرخطر بیابید.

تحقیقات جرم شناسی

برای تجزیه و تحلیل مسیر حرکت مجرمان تحت تعقیب و رسیدگی به جرم های صورت گرفته، پایگاه های داده و تصاویر چهره بدست آمده از دوربین های نظارتی را در جستجو کنید. هنگام جستجوی افراد ناپدید شده و پیشگیری از جرم، این عملکرد حتی ارزشمندتر هم می شود.

آیا موارد مناسب با نیاز خود را پیدا نکردید؟

با گذاشتن تنها یک پیام، متخصصین ما به شما در رفع چالش های شما کمک خواهند کرد.

منابع

نوشته های اخیر

تماس با ما