Book a penetration test today. Get in touch.

ایجاد یک محیط آموزشی امن

امنیت در موفقیت دانش پذیران تاثیرگذار است

توضیحات

راه کارهای نظارت تصویری در مراکز آموزشی

مطالعات تایید می کنند که آموزش، تحقیق و یادگیری زمانی بهترین کارایی را دارند که همه احساس امنیت کنند. در حال حاضر رویکرد امنیت مدارس و محیط های آموزشی از صرف محافظت از دارایی ها، به کاهش خطرات تبدیل شده است. نظارت تصویری در مراکز آموزشی بعنوان یک رویکرد پیشگیرانه به دانش آموزان، اساتید و والدین اعتماد به نفس لازم را می دهد تا بدون نگرانی در ذهن خود به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازند. ابزارهای مناسب امنیتی، به مسئولین کمک می کند تا برای ایجاد یک محیط آموزشی امن که در آن دانش آموزان و معلمان رشد می کنند، علاوه بر توسعه برند موسسه آموزشی خود، از تمام جزئیات مطلع باشند.

قابلیت ها

قابلیت های نرم افزار نظارت تصویری ویرا

حرفه ای ترین قابلیت های سروری

فدریشن، فیل-اور سرور - سرور فارم - مولتی کست

مدیریت و راهبری مراکز مانیتورینگ

ویدئو وال نرم افزاری داخلی، چیدمان های عمومی و خصوصی، گارد تور، PTZ، گردش نمایه ها، اسنپ شات، جوی استیک، زوم دیجیتال و تبادل پیام

امکان تعریف انواع ساختارهای رویداد-رفتار

آلارم، پاپ آپ، FTP، Run Program، اسنپ شات، Pup-up camera، پیامک و …

انواع ماژول های پردازش تصویر

پلاک خوان، فیش آی، خلاصه سازی تصاویر، تشخیص سرعت، ورود به منطقه ممنوعه، نقشه تحرک

نقشه آفلاین

ابزار حرفه ای نقشه آفلاین جهت جانمایی و نمایش دوربین ها

بهره برداری در بستر اینترنت

قابلیت بهره برداری در بستر اینترنت

افزونه های ویرا

افزونه های نرم افزار نظارت تصویری ویرا

راهکارها

پردیس یکپارچه

با توجه به رشد تعداد دانش پذیران موسسات آموزشی، حجم کار دپارتمان های مختلف بالا رفته و می بایست به همه پردیس های آموزشی رسیدگی کنند و همین امر موجب کاهش سرعت پاسخ دهی و عملکرد موسسات شده است. مدیریت و کنترل و پاسخ دهی در این شرایط میتواند کار را بیش از پیش موجب چالش کرده و فرآیند مدیریت و امنیت را دچار اختلال سازد. استفاده از یک مدیریت یکپارچه برای امنیت و نظارت تصویری در مراکز آموزشی میتواند دید کاملی به مسئولان حراست این موسسات ارائه کند.

هشدارهای اضطراری

با افزایش تعداد دانش پذیران موسسات آموزشی، نظارت تصویری در مراکز آموزشی، ارزیابی هشدارهای مربوط به حوادث و همچنین هماهنگ کردن واکنش تیم حراست یا … با چالش ها بیش از پیش دشوار شده است. شما به یک سیستم خودکار واکنش اضطراری نیاز دارید که شما کمک کند با تغییر وضعیت یک محیط از امن به نا امن به شما هشدار داده و بتوانید خود را در زمان مورد نیاز با چالش های احتمالی سازگار کنید.

بینش یکپارچه

یکی از فواید استفاده از نرم افزارهای نظارت تصویری در مراکز آموزشی بوجود آمدن بینش یکپارچه است. در صورتی که محوطه دانشگاه یا مدرسه شما دارای دوربین های مداربسته باشد، دائما در حال جمع داده از اتفاقات متعدد خواهید بود. شما به سامانه ای نیاز دارید که این داده ها را یکپارچه کند تا علیرغم تسهیل در تصمیم گیری، بتوانید در آینده روی آن تحلیل انجام داده و جهت بهبود و برنامه ریزی آتی از آن استفاده کنید.

چرا کاما

شریکی مطمئن در نظارت هوشمند

آیا موارد مناسب با نیاز خود را پیدا نکردید؟

با گذاشتن تنها یک پیام، متخصصین ما به شما در رفع چالش های شما کمک خواهند کرد.

منابع

نوشته های اخیر

تماس با ما