Book a penetration test today. Get in touch.

نظارت تصویری در فروشگاه ها و مراکز تجاری

در صنعت خرده فروشی که پویا و چالش برانگیز است، پیش قدم باشید

توضیحات

راهکار نظارت تصویری در فروشگاه ها و مراکز تجاری

انتظارات مشتری زیاد است، اما بودجه شما افزایش مشابهی را مشاهده نمی کند. برای اینکه در صنعتی مشتری-محور مانند خرده فروشی رشد کنید، باید فناوری نظارت تصویری را فراتر از امنیت ببینید. سیستم امنیتی و نظارت تصویری در فروشگاه شما باید به عنوان یک محرک عمل کند تا به شما قدرت ساده سازی عملیات و فعالیت هوشمندانه را بدهد. 

قابلیت ها

قابلیت های نرم افزار نظارت تصویری ویرا

حرفه ای ترین قابلیت های سروری

فدریشن، فیل-اور سرور - سرور فارم - مولتی کست

مدیریت و راهبری مراکز مانیتورینگ

ویدئو وال نرم افزاری داخلی، چیدمان های عمومی و خصوصی، گارد تور، PTZ، گردش نمایه ها، اسنپ شات، جوی استیک، زوم دیجیتال و تبادل پیام

امکان تعریف انواع ساختارهای رویداد-رفتار

آلارم، پاپ آپ، FTP، Run Program، اسنپ شات، Pup-up camera، پیامک و …

انواع ماژول های پردازش تصویر

پلاک خوان، فیش آی، خلاصه سازی تصاویر، تشخیص سرعت، ورود به منطقه ممنوعه، نقشه تحرک

نقشه آفلاین

ابزار حرفه ای نقشه آفلاین جهت جانمایی و نمایش دوربین ها

بهره برداری در بستر اینترنت

قابلیت بهره برداری در بستر اینترنت

افزونه های ویرا

افزونه های نرم افزار نظارت تصویری ویرا

راهکارها

یکپارچه سازی عملیات

تامین امنیت محیط یک فروشگاه بزرگ چالش برانگیز است. با وجود نیاز به دستگاه‌ها و سیستم های هشداردهنده برای مدیریت، بهتر است از سیستم‌های کمتر و حتی یکپارچه برای نظارت تصویری در فروشگاه و برطرف کردن نیاز فروشگاه استفاده شود. سیستم امنیتی شما باید به شما در مسیر رسیدن به یک فروشگاه یکپارچه کمک کند تا این امر موجب رشد کسب و کار شما و گسترش آن شود؛ به این صورت که جایی که بتوانید همه چیز را از سیستم ها و فروشگاه ها گرفته و آن را در یک مکان مرکزی مدیریت کنید.

کمترین هزینه با بیشترین نتیجه

کسب و کار شما در گذر زمان با توجه به برنامه رشدی که در نظر گرفته اید، هر روز دچار چالش های پیچیده تری خواهد شد. از جرایم خرده‌فروشی سازمان‌یافته گرفته تا روش‌های خرید بدون اصطکاک، تهدیدات در حال افزایش است. متاسفانه، بودجه شما با تهدید در حال افزایش مطابقت ندارد و برای کسب سود باید کارهای بیشتری با کمترین هزینه انجام دهید. تیم شما ممکن است زمان و پول خود را با جابجایی بین سیستم های مختلف و آزمون و خطا برای بررسی ضررهای آتی از دست بدهد. شما به یک سیستم امنیتی و نظارت تصویری در فروشگاه خود نیاز دارید که داده ها را به هم مرتبط کند و عملیات را ساده کند تا تیم شما کارآمدتر شود.

فراتر از امنیت

ویدئو در صنعت اغلب کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و 90 درصد استفاده از آن تنها به ایمنی و امنیت اختصاص دارد. این می تواند منجر به اتلاف و عملکرد ضعیف شود، اما لازم نیست اینطور باشد. هر روز، سیستم امنیتی شما اطلاعات ارزشمندی را در مورد محیط فروشگاه شما جمع آوری می کند. سامانه ویرا می تواند به شما کمک کند تا از این داده ها برای ارائه هوش تجاری قابل اجرا استفاده کنید. این بینش‌ها علاوه بر امنیت می‌توانند تصمیم‌گیری را در کل سازمان شما تقویت کنند.

چرا کاما

شریکی مطمئن در نظارت هوشمند

آیا موارد مناسب با نیاز خود را پیدا نکردید؟

با گذاشتن تنها یک پیام، متخصصین ما به شما در رفع چالش های شما کمک خواهند کرد.

منابع

نوشته های اخیر

تماس با ما