Book a penetration test today. Get in touch.

راهکارهای ویرا بانک و موسسات مالی

تهدیدات پیچیده، یک صنعت را بدنام و مختل خواهد کرد

توضیحات

راهکارهای نظارت تصویری در بانک و موسسات مالی

نظارت تصویری عضو جدا نشدنی صنعت بانکداری و مالی می باشد، با این حال بسیاری هنوز از سیستم های قدیمی استفاده می کنند. برای بهترین بودن، سیستم امنیتی شما باید بیش از محافظت از افراد، دارایی ها و داده های ایشان را در نظر بگیرد. باید زیربنای نیازهای امروز شما را فراهم کند و با تغییر کسب و کار شما، همراه با شما تکامل یابد. همانطور که سفر خود را به سمت مدرن سازی آغاز می کنید، سیستم امنیتی شما باید انواع تحلیل داده، شناسایی مشتریان و پیش بینی خطرات احتمالی، مسیر رشد مجموعه را هموارتر کند

قابلیت ها

قابلیت های نرم افزار نظارت تصویری ویرا

حرفه ای ترین قابلیت های سروری

فدریشن، فیل-اور سرور - سرور فارم - مولتی کست

مدیریت و راهبری مراکز مانیتورینگ

ویدئو وال نرم افزاری داخلی، چیدمان های عمومی و خصوصی، گارد تور، PTZ، گردش نمایه ها، اسنپ شات، جوی استیک، زوم دیجیتال و تبادل پیام

امکان تعریف انواع ساختارهای رویداد-رفتار

آلارم، پاپ آپ، FTP، Run Program، اسنپ شات، Pup-up camera، پیامک و …

انواع ماژول های پردازش تصویر

پلاک خوان، فیش آی، خلاصه سازی تصاویر، تشخیص سرعت، ورود به منطقه ممنوعه، نقشه تحرک

نقشه آفلاین

ابزار حرفه ای نقشه آفلاین جهت جانمایی و نمایش دوربین ها

بهره برداری در بستر اینترنت

قابلیت بهره برداری در بستر اینترنت

افزونه های ویرا

افزونه های نرم افزار نظارت تصویری ویرا

راهکارها

پیش بینی تهدیدات احتمالی

متاسفانه بانک ها به طور فزاینده ای هدف سرقت و حملات سایبری قرار می گیرند طوری که در سال گذشته بیش از 3000 حمله موفقیت آمیز در دنیا انجام شده است. بخش فناوری اطلاعات شما تعداد بی شماری از سیستم های تجاری را مدیریت می کند. با وجود هزاران دستگاه IoT برای هر یک، شما در معرض خطر افزودن آسیب پذیری های جدید به محیط خود هستید. با گسترش اتصال در عصر اینترنت اشیا، شما به یک سیستم امن برای نظارت تصویری در بانک با چندین خط دفاعی برای پشتیبانی از اهداف حفاظت از داده خود نیاز دارید. چیزی که به شما در درک، شناسایی و کاهش خطر کمک می کند تا موسسه خود را انعطاف پذیرتر کنید.

کارکرد متقابل

مدرن کردن سیستم امنیتی شما می تواند پرهزینه باشد و این تصمیمات در حال حاضر بخش های بیشتری را نسبت به قبل درگیر خواهد کرد. سیستم انتخابی شما جهت نظارت تصویری در بانک باید بیش از یک دید تقویت‌شده از امنیت ارائه دهد. باید کارایی و مقیاس‌پذیری را در بین بخش‌ها افزایش دهد تا خرید را تضمین کند. به همین دلیل است که به یک پلتفرم امنیتی نیاز دارید که به شما امکان می دهد عملیات خود را در تیم های مختلف از یک برنامه واحد مدیریت کنید، سیستمی که اپراتورهای شما را قادر می‌سازد تا بررسی‌ها را سرعت بخشیده و موارد نامعتبر را فیلتر کند.

تحول شعبه

مشتریان امروزی انتظار یک تجربه بانکی یکپارچه و مطمئن را دارند. اما برای بهبود تجربه مشتری، باید آن را درک کنید و این از طریق تحلیل داده ها ممکن خواهد شد. سیستم امنیتی شما بر روی انباری از داده های ارزشمند در مورد محیط شما قرار دارد. اما چگونه می‌توانید داده‌های مورد نیاز را از برنامه‌های قدیمی درک و تحلیل کنید؟ شما به یک سیستم امنیتی نیاز دارید که بتواند از داده هایی که جمع آوری می کنید برای ارائه بینش های عملی استفاده کند.

چرا کاما

شریکی مطمئن در نظارت هوشمند

آیا موارد مناسب با نیاز خود را پیدا نکردید؟

با گذاشتن تنها یک پیام، متخصصین ما به شما در رفع چالش های شما کمک خواهند کرد.

منابع

نوشته های اخیر

تماس با ما