Book a penetration test today. Get in touch.

راهکارهای تشخیص چهره در بانکداری

ما به شما کمک می کنیم تمام چرخه تجربه مشتری را با استفاده از سامانه تشخیص چهره ویرا پوشش دهید

توضیحات

احراز هویت

تقلب در احراز هویت یکی از مهمترین معضلاتی است که صنعت مالی با آن دست و پنجه نرم می کند و خسارات زیادی را به موسسات مالی تحمیل می کند. در دنیای مدرن بانک ها و سازمان های دیگر باید هویت کاربران را از راه دور تأیید کنند و برای این کار نه تنها نیاز به انتقال ایمن اطلاعات  از محل دوردست آنها به پایگاه داده بانک است، بلکه به اطمینان بالایی نیز در هنگام تأیید کاربر نیاز دارد.

چالش ها

برخی از مشکلات رایج در صنعت مالی که ممکن است رخ دهد

از فناوری تشخیص چهره می توان برای جلوگیری از موارد کلاهبرداری زیر استفاده کرد. در حقیقت تأیید چهره معتبرترین روش احراز هویت است که از یک مکان در راه دور در دسترس است

قابلیت های فنی

فناوری شناسایی چهره و کاهش جرایم سازمان یافته

استفاده از فناوری تشخیص چهره در دستگاه های تلفن همراه ، دستگاه های خودپرداز و شعب بانک ها می تواند میزان موفقیت در شناسایی فرد مورد نظر و کشف الگوهای رفتار متقلبانه را بسیار افزایش دهد.

 در بسیاری از موارد ، تقلب در هویت توسط کارکنان سازمان یافته ای پشتیبانی می شود که به حساب های شخصی مشتریان بانکی دسترسی پیدا می کنند که از روش های احراز هویت غیر قابل اعتماد مانند رمزهای عبور استفاده می کنند.

 فناوری شناسایی چهره منجر به کاهش جرایم سازمان یافته شده است زیرا در صورت تأیید هر معامله با یک چهره ، امکان تقلب غیرممکن می شود. سامانه چهرا اين امکان را فراهم کرده که افراد از طریق تأیید چهره وارد فرآیندهای مالی شوند.

توضیحات

بانکداری دیجیتال

جای تعجب نیست که مردم خدمات از راه دور را به مراجعه حضوری در شعبه مختلف ترجیح می دهند. در حال حاضر راهکارهای متعددی در تشخیص چهره برای احراز هویت بانکی وجود ندارد. دلیل این امر محدودیت اکثر موتورهای تشخیص چهره میباشد. به عنوان مثال ، ممکن است یک نرم افزار برای احراز هویت تلفن همراه به خوبی کار کند در حالی که نرم افزار دیگر برای شناسایی چهره در ویدیو ها قابل استفاده میباشند. سیستم تشخیص چهره ویرا تنها موتور تشخیص چهره موجود در بازار ایران است که می تواند تمام نیازهای بانکی در حوزه تشخیص چهره را بدون هیچ گونه اتلاف زمان  و افت عملکرد اعمال کند.

مزایا

شناخت چهره برای شعب بانکی و خودپردازها

سامانه تشخیص چهره ویرا چهره مشتری را در شعب بانک و دستگاه های خودپرداز شناسایی کرده و آنها را در برابر بانک های اطلاعاتی متقلب بررسی می کند. علاوه بر این ، چهرا به شما کمک می کند صف های مشتری را در ادارات اولویت بندی کنید و کیفیت خدمات خود را ارتقا دهید.

بیومتریک چهره برای بانکداری از راه دور

تأیید خودکار مشتریان امنیت سرویس های شما را تضمین می کند و خطر تقلب را کاهش می دهد. این الگوریتم در برابر هک شدن توسط فناوری تشخیص زنده بودن چهره محافظت می شود. با تأیید خودکار از راه دور قرارداد امضا کنید و مشتریان را مستقیماً در برنامه تلفن همراه شناسایی کنید.

تبلیغات هدفمند موثر

بر اساس اطلاعات جمعیتی و اطلاعات بانکی و خدمات بانکی مورد استفاده مشتریان ، کارایی کمپین بازاریابی خود را به میزان قابل توجهی افزایش می دهید و ارتباطات خود را با مشتری قوی تر خواهید کرد.

آیا موارد مناسب با نیاز خود را پیدا نکردید؟

با گذاشتن تنها یک پیام، متخصصین ما به شما در رفع چالش های شما کمک خواهند کرد.

منابع

نوشته های اخیر

تماس با ما