Book a penetration test today. Get in touch.

نرم افزار تشخیص چهره ویرا

با بکارگیری هوش مصنوعی ویرا در کسری از ثانیه چهره‌های موردنظر را تشخیص دهید و شناسایی کنید

توضیحات

بهترین الگوریتم های روز دنیا در هسته نرم افزار تشخیص چهره ویرا

تشخیص چهره، یک تکنولوژی بیومتریک است که از تشخیص اجزای صورت برای شناسایی افراد استفاده می‌کند. تکنولوژی تشخیص چهره برخلاف برخی تکنولوژی های دیگر نظیر اثرانگشت به راحتی قابل گسترش و پیاده سازی است و نیازی به هماهنگی های از پیش تعریف شده با افراد تحت نظر ندارد، از این رو توجه به این تکنولوژی نوظهور در سطح جهانی بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. علی رغم مزیت های فراوان شناسایی چهره نسبت به سایر بیومتریک ها، رسیدن به اهداف مورد نظر در آن تنها در صورتی امکان پذیر است که هسته های پردازشی مورد استفاده از دقت کافی برخوردار باشند. محصول قابل ارائه در این زمینه می بایست علاوه بر داشتن دقت کافی در رفع نیاز مشتریان، پشتوانه علمی و تیم توسعه قابل اعتمادی جهت پشتیبانی از  چالش های احتمالی پیش آمده را در اختیار داشته باشد.

وقتی صحبت از فناوری و امنیت تشخیص چهره می شود حد وسطی وجود ندارد. شرکت هوش مصنوعی کاما به طور مداوم در تلاش است سرعت و دقت نرم افزار تشخیص چهره خود را توسعه دهد و محصولاتی عالی با همکاری جمعی از بهترین توسعه دهندگان ایران به مشتریان خود ارائه دهد.

چرا نرم افزار تشخیص چهره ویرا بی نظیر است؟

بهترین شاخص های کلیدی عملکرد در میان راه حل های تشخیص چهره  روز دنیا

دقت ۹8٪ در شناسایی چهره

دقت ۹۷٪ در تشخیص جنسیت

دقت ۹۸٪ در شمارش بازدیدکنندگان منحصر به فرد

دقت 95% در تشخیص رنگ لباس افراد

نرم افزار تشخیص چهره ویرا

دقت ۹۵٪ در تشخیص سن

دقت ۹۸٪ در شناسایی ارتباطات میان افراد

۰.۳ ثانیه زمان برای جستجو در پایگاه داده ۵۰۰ میلیون نفری

نرم افزار حمل و نقل هوشمند

دقت 93% تشخیص نوع و رنگ خودرو

ویژگی های متمایز کننده نرم افزار تشخیص چهره ویرا نسبت به سایر رقبا

شناسایی چهره در بانک های اطلاعاتی بزرگ بصورت زنده و آرشیو

قابلیت شناسایی چهره در شرایط نوری نامناسب

قابلیت تشخیص چهره و شناسایی چهره در فاصله زیاد

تشخیص و شناسایی ارتباطات میان افراد

منابع سخت افزاری بسیار کمتر به نسبت رقبای جهانی هم تراز

قابلیت یکپارچه سازی با سامانه های دیگر بصورت وب سرویس با استفاده از API

معماری میکروسرویس و امکان توزیع شدگی و توسعه سامانه بر روی چند سخت افزار (Scale-Up)

قابلیت جستجو در بانک اطلاعاتی قدیم و ویدیو های رکورد شده قدیمی

موتور پردازشی دقیق و سریع

توسعه دهندگان ویرا به طور مداوم الگوریتم های تشخیص را بهبود می بخشند و عملکرد و دقت آنها را افزایش می دهند. با نسخه جدید،کمتر از یک ثانیه طول می‌کشد تا یک چهره را در یک جریان ویدیویی شناسایی کنید، آن را تشخیص دهید، و در پایگاه داده‌ای با میلیاردها تصویر، مطابقت را جستجو کنید. الگوریتم‌ها ظاهر ی که فرد را در تصاویر و ویدیوهای مختلف حتی در شرایط چالش‌برانگیز به‌طور قابل اعتماد تشخیص می‌دهند: برای مثال پس از تغییر ظاهر، در فاصله طولانی با یک شی یا در یک ویدیو با کیفیت پایین.

ماسک

عینک

پوشیدگی سر و صورت

تفاوت سنی

ریش

چرخش سر

جستجو بر اساس ویژگی ها

جستجوی صورت، بدن یا خودرو با استفاده از فیلترهای مشخص یک ثانیه طول می کشد. جستجوی پرقدرت، قفل سناریوهای امنیتی کارآمد را باز می کند: فرد یا اتومبیل را در ویدیوها با ویژگی های شناخته شده پیدا کنید، مسیر را ردیابی کنید و روابط را در چند ثانیه شناسایی کنید.

ویژگی های چهره

جنسیت

عینک

سن

ماسک

ریش

احساسات

ویژگی های بدن

نوع لباس (بالاتنه)

رنگ لباس (بالاتنه)

نوع لباس (پایین تنه)

رنگ لباس (پایین تنه)

کلاه

ویژگی های خودرو

نوع بدنه

رنگ بدنه

کارخانه سازنده

محیط عمومی نرم افزار

تصویری از محیط عمومی نرم افزار تشخیص چهره ویرا

راهکارها

راهکارهای نرم افزار تشخیص چهره ویرا

امنیت عمومی

مجرمین را شناسایی کرده و قبل از ارتکاب جرم اقدام کنید.

مدیریت دسترسی

با بیومتریک صورت ، از سریع ترین دسترسی و کنترل کامل بر حضور کارکنان و زمان سنجی لذت ببرید.

پیشگیری از تقلب

اعلان هایی درباره افراد در لیست سیاه دریافت کنید و از کسب و کار خود در برابر ضرر و زیان محافظت کنید

شناسه بازدید کننده

مشتریان و مهمانان خود را فوراً بشناسید. با نرم افزار تشخیص چهره ویرا وفاداری مشتریان و فروش خود را افزایش دهید.

مشتری خود را بشناسید

از جنسیت ، سن ، احساسات و تمایلات مشتری مطلع شوید. پیشنهاد خود را متناسب با نیازهای واقعی آنها تنظیم کنید.

آیا موارد مناسب با نیاز خود را پیدا نکردید؟

با گذاشتن تنها یک پیام، متخصصین ما به شما در رفع چالش های شما کمک خواهند کرد .

قابلیت های فنی

قابلیت های فنی سامانه تشخیص چهره ویرا

بر اساس آخرین تست صورت گرفته از طرف موسسه NIST، موتور تشخیص چهره ویرا، به عنوان یکی از دقیق ترین شبکه های عصبی تشخیص چهره در جهان شناخته شده است. الگوریتم های پیاده شده در این موتور بارها و بارها برتری خود را در بسیاری از مسابقات و تست های مستقل دیگر اثبات کرده اند.

تشخیص افراد در دوربین های مداربسته به صورت زنده و فیلم و عکس های آرشیو شده.

تشخیص چهره حتی در شرایط سخت (نور ضعیف، فاصله زیاد از دوربین ، زاویه دوربین با صورت فرد و غیره)

به سرعت شخص مدنظر را در بانک های چهره بزرگ پیدا کنید یا بررسی کنید که دو عکس از یک شخص هستند یا خیر.

علاوه بر تشخیص چهره، سامانه چهرا می تواند به طور قابل اعتماد جنسیت، سن، رنگ لباس، ماسک، احساسات و همچنین وجود عینک یا ریش و … را تشخیص دهد.

گزارشات نموداری از شمارش افراد (کلی و افراد منحصر به فرد) بر اساس شمارش چهره و شمارش بدن، در دوربین های مختلف و در بازه های زمانی مختلف / ترکیب سنی / جنسیت /

نرم افزار تشخیص چهره ویرا

نیاز خود را با ما درمیان بگذارید

FAQS

سوالات متداول

با توجه به قابلیت توزیع شدگی موجود در معماری این سامانه، محدودیت تعداد دوربین قابل پردازش در صورت تامین منابع سخت افزاری کافی وجود ندارد.

در حال حاضر برای راه اندازی این سامانه برای شناسایی زنده تصاویر بر روی 10 دوربین در محیطی نسبتا شلوغ از لحاظ سخت افزاری هزینه ای حدود 80 تا 140 میلیون تومان خواهد داشت. و از لحاظ هزینه لایسنس نرم افزاری نیز این محصول بومی با قیمتی حدود یک پنجم محصول های تراز بین المللی با کیفیتی مشابه ارائه می گردد.

قابلیت تشخیص صحیح افراد با شباهت بسیار زیاد در بانک های اطلاعاتی بسیار بزرگ از جمله ویژگی های کیفی این محصول است که این سامانه را در سطح یک محصول تراز جهانی و با قابلیت بکارگیری در کاربری های ملی و حوزه ی جنایی نیز قابل بهره برداری می نماید.

زاویه ی دید مناسب جهت شناسایی دقیق، یکی از محدودیت های جدی سامانه های تشخیص چهره است. و بسیاری از محصولات سطح یک تشخیص چهره در دنیا نیز محدودیت های رسمی اعلام شده حدود 15 درجه برای شناسایی مناسب دارند، اما شناسایی بسیار خوب در موقعیت های با زوایای زیاد (45% و گاها بشتر) از دیگر ویژگی های بسیار برجسته این سامانه می باشد که آن را به یکی از معدود گزینه های مناسب برای بهره برداری عملیاتی در محیط های OutDoor و غیر کنترل شده تبدیل نموده است.

تهیه سخت افزار با کارت گرافیکی و منبع پردازشی و رم مناسب / زیرساخت شبکه و دوربین نصب شده در موقعیت مناسب برای شناسایی چهره / مراجعه به صفحه تماس با ما سایت

با توجه به قرارگیری این سامانه در میان سیستم های شناسایی چهره سطح یک در رنکینگ بین المللی، از لحاظ منابع سخت افزاری مورد نیاز به نسبت سامانه های دیگری که چنین دقتی در شناسایی را و البته در حجم بانک های اطلاعاتی سنگین ارائه می کنند، بین 40 تا 70 درصد کمتر می باشد.

قابلیت تشخیص عینک، سن، جنسیت، احساسات، ماسک، ریش، رنگ لباس از دیگر تحلیل های تصویری این سامانه می باشد.

بر خلاف بسیاری از سیستم های تشخیص چهره حتی خوب که در یک تصویر مثلا 2 مگاپیکسل و با دوربینی بدون زوم و زاویه دید حدود 60-70 درجه قابلیت شناسایی را تا فواصل حداکثر حدود 3-5 متری با دقت بالایی ارائه می دهند. این سامانه بر روی دوربینی با شرایط قید شده در بالا حتی تا فواصل 8-10 متر نیز دقت های بسیار مناسبی ارائه می کند.

پهنای باند مناسب برای انتقال جریان تصویر یک دوربین FullHD تا سرور پردازشی حدود 2 مگابیت می باشد که البته با کاهش FrameRate ارسالی تا 15 فریم بر ثانیه امکان کاهش این پهنای باند تا یک مگابیت نیز وجود دارد

زمانی که 2 فرد در یک قاب تصویر در نزدیکی یک دیگر و در تعامل با هم دیده می شوند. این سامانه یک رابطه برای فرد ثبت می کند و اگر فردی که با نفر اول ارتباط داشت در جای دیگری و حتی در مقابل دوربین دیگری با فرد سوم ارتباط داشته باشد نفر سوم نیز جزء شبکه ی ارتباطات غیر مستقیم نفر اول شناسایی و در گزارشات قابل دستیابی می باشد.

جوایز

مدارک و افتخارات کسب شده توسط هسته پردازشی ویرا

نرم افزار تشخیص چهره ویرا

سامانه تشخیص چهره ویرا با پردازش تصویر و ویدیوهای شما علاوه بر شناسایی و تشخیص چهره، بدن و اعمال انسان همچنین می تواند خودرو و شماره پلاک آن را نیز تشخیص دهد. فناوری مورد استفاده در ویرا در نسخه جدید خود قابلیت تحلیل چند شیء را نیز اضافه کرده و سناریوهای جدیدی را برای پاسخگویی به چالش های بخش خصوصی و سازمان های دولتی ایجاد کرده است

چرا کاما

شریکی مطمئن در نظارت هوشمند

آیا موارد مناسب با نیاز خود را پیدا نکردید؟

با گذاشتن تنها یک پیام، متخصصین ما به شما در رفع چالش های شما کمک خواهند کرد.

منابع

نوشته های اخیر

تماس با ما