Book a penetration test today. Get in touch.

راهکارهای ویرا در امنیت عمومی

با وجود منابع کمتر، از جامعه خود محافظت کنید

توضیحات

راهکارهای نظارت تصویری در امنیت عمومی

سازمان‌های دولتی به دلایل متعدد به راه‌های کارآمدتری برای پاسخگویی به رویدادها و شرایط اضطراری در شهر خود نیاز دارند. تراکم جمعیت، شبکه‌های نظارتی گسترده و افزایش مسئولیت‌ها سازمان‌های ایمنی عمومی را در سراسر جهان با ورودی بیش از حد اطلاعات به چالش کشیده است. امنیت عمومی به راه‌حل‌های یکپارچه و نوآورانه برای تضمین رفاه و ایمنی جوامع خود نیاز دارد. شرکت کاما با ارائه سامانه نظارت تصویری ویرا راهکاری قابل رقابت جهت نظارت تصویری در امنیت عمومی و حل مشکلات سازمان ها و شرکت های دولتی ارائه داده است.

قابلیت ها

قابلیت های نرم افزار نظارت تصویری ویرا

حرفه ای ترین قابلیت های سروری

فدریشن، فیل-اور سرور - سرور فارم - مولتی کست

مدیریت و راهبری مراکز مانیتورینگ

ویدئو وال نرم افزاری داخلی، چیدمان های عمومی و خصوصی، گارد تور، PTZ، گردش نمایه ها، اسنپ شات، جوی استیک، زوم دیجیتال و تبادل پیام

امکان تعریف انواع ساختارهای رویداد-رفتار

آلارم، پاپ آپ، FTP، Run Program، اسنپ شات، Pup-up camera، پیامک و …

انواع ماژول های پردازش تصویر

پلاک خوان، فیش آی، خلاصه سازی تصاویر، تشخیص سرعت، ورود به منطقه ممنوعه، نقشه تحرک

نقشه آفلاین

ابزار حرفه ای نقشه آفلاین جهت جانمایی و نمایش دوربین ها

بهره برداری در بستر اینترنت

قابلیت بهره برداری در بستر اینترنت

افزونه های ویرا

افزونه های نرم افزار نظارت تصویری ویرا

راهکارها

آگاهی از موقعیت

برای داشتن یک استراتژی پاسخ-موثر، به سطح بالاتری از آگاهی در شهر خود نیاز دارید. از آنجایی که تراکم مراکز شهری همچنان در حال افزایش است، ارگان های امنیت عمومی به روش بهتری برای نظارت بر فعالیت های مجرمانه نیاز دارند. با یکپارچه سازی و متمرکز کردن همه ماژول های نرم افزار، به راحتی روش مدیریت فناوری امنیت شهری را بهبود بخشید.

مقیاس پذیری در فناوری

نظارت تصویری در امنیت عمومی و پیگیری تمام مسائلی که در شهر شما اتفاق می افتد یقینا کار زیادی را متحمل متخصصان خواهد کرد. به همین دلیل است که ارگان های امنیت عمومی شروع به استقرار و تکیه بیشتر بر فناوری های نظارت تصویری برای مدیریت کرده اند. معماری باز و راه‌حل‌های امنیت عمومی مقیاس‌پذیر به شما این امکان را می‌دهد که شهر در حال تکامل خود را ایمن نگه دارید.

افزایش مسئولیت ها

برای رشد امنیت عمومی، نیاز به هماهنگی بهتر، ردیابی حوادث و همچنین واکنش اضطراری بیش از پیش حس میشود. به منظور تمرکز بر امنیت شهر، ارگان های امنیتی به ابزارهایی مدرن نیاز دارند که به آگاهی از موقعیت و بهینه سازی عملیات کمک کند.

امنیت سایبری

حملات سایبری در حال افزایش است. همچنین داده های حیاتی و استفاده روزافزون از فناوری اهمیت امنیت سیستم ها را افزایش داده است. با اقدامات پیشرفته امنیت سایبری در هسته نرم افزاری سامانه ویرا، می توانید بدون نگرانی در مورد آسیب پذیری های سیستم، بر ایمنی شهر تمرکز کنید.

چرا کاما

شریکی مطمئن در نظارت هوشمند

آیا موارد مناسب با نیاز خود را پیدا نکردید؟

با گذاشتن تنها یک پیام، متخصصین ما به شما در رفع چالش های شما کمک خواهند کرد.

منابع

نوشته های اخیر

تماس با ما