Book a penetration test today. Get in touch.

راهکارهای تشخیص چهره در فروشگاه ها و مراکز تجاری

با بکارگیری هوش مصنوعی چهرا چهره‌های مشتریان خود را شناسایی کنید

توضیحات

راهکارهای تشخیص چهره در فروشگاه ها و مراکز تجاری

سامانه تشخیص چهره ویرا پیشرو در ارائه خدمات مبتنی بر تکنولوژی تشخیص چهره به شما این امکان را می‌دهد تا مشتریان خود را به محض ورود به فروشگاه بشناسید.

برای ایجاد پیوند قوی و افزایش وفاداری به مشتریان قدیمی خود خدمات منحصر به فرد ارائه دهید.

سامانه تشخیص چهره ویرا سن ،جنسیت و احساسات بازدید کنندگان شما را تجزیه و تحلیل می کند و با اتصال به یک برنامه تشخیص وفاداری مشتریان به شما این امکان را می دهد که فرآیند فروش و بازاریابی خود را بهینه کنید و مخاطبان خود را بصورت داده محور طبقه بندی کنید.

قابلیت های فنی

چهره سارقان را شناسایی کنید و از سرقت جلوگیری کنید. فرصت هایی که سامانه تشخیص چهره ویرا در اختیار شما میگذارد

به عنوان یکی از باتجربه ترین شرکت های ایران در مدیریت هوشمند نظارت تصاویر به شما کمک می‌کنیم چالش‌های خود را در هر اندازه رفع و مدیریت کنید.

تبلیغات هدفمند داشته باشید

با دقت بیشتری علایق و ترجیحات مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کنید. با استفاده از فناوری شناسایی چهره ویرا تبلیغات خود را متناسب با جنسیت ، سن ، اولویت خرید و سابقه خرید بازدیدکنندگان خود برنامه ریزی کنید و بازدهی کمپین های بازاریابی خود را افزایش دهید.

ارزیابی عملکرد کارمندان

بهره وری کارمندان را افزایش دهید فروشگاه ها می توانند مشتری خود را به دلیل عدم دریافت خدمات با کیفیت و کمک به موقع کارمندان فروشگاه از دست بدهند. شناسایی کنید که چگونه آنها در مناطق فروش حرکت می کنند و چه مدت زمانی را در محل کار صرف مشتریان می‌کنند. و نحوه برخورد و استقبال آنها از مشتریان چه میزان رضایت بخش است.

اطلاعات مشتریان

سامانه ویرا با جمع آوری اطلاعات کامل درباره مشتریان و تجربه آنها به کسب و کارها راهکار قابل تصمیم گیری ارائه می کند.

مشتری خود را بشناسید

فروش و وفاداری مشتری را افزایش دهید برای شناسایی بهتر و بهینه سازی فروش ،سامانه تشخیص چهره ویرا اطلاعات مربوط به نقشه تحرک مشتریان از جلو غرفه های فروش را جمع آوری میکند. به این ترتیب هم اطلاعاتی در مورد میزان استقبال مشتریان از کالای مختلف در اختیار خواهید داشت و هم قادر خواهید بود مخاطبان خود را با پیشنهادات سفارشی بر اساس داده های دقیق هدف قرار دهید. مشتریان وفادار سهم عمده ای در گردش مالی هر کسب و کار ایفا میکنند. مشتریان مهم را دقیقاً در ورودی فروشگاه شناسایی کنید و آنها را با خدمات متنوع بازاریابی خود شگفت زده کنید. ایجاد و مدیریت منحصر به فرد ارتباطات چند کاناله با مشتری

سرقت را کاهش دهید

این سامانه چهره های موجود در ویدئو را شناسایی و آنها را در برابر لیست سارقان تعریف شده بررسی می کند. با شناسایی چهره‌ و تطبیق آن، سامانه تشخیص چهره بلافاصله حراست را مطلع می کند تا بتوانند قبل از ارتكاب سرقت اقدامی انجام دهند.

چرا ویرا

چرا از سامانه تشخیص چهره ویرا استفاده کنیم؟

دقت و سرعت

با دقت شناسایی 99٪ ، جستجو در بین 1 میلیارد چهره در یک ثانیه انجام می شود.

دریافت اعلان

وقتی افراد از لیست ثبت شده شناسایی می‌شوند، کارمندان فوراً اعلان دریافت می کنند اعلان ها هدف گذاری می شود: حال میتوان افسران امنیتی باشند که در مورد سرقت ها مطلع می شوند یا مدیران که از ورود مشتریان قدیمی مطلع می شوند

حافظت از داده ها

سامانه ویرا بر روی سرور مشتری پیاده سازی می شود و داده ها در سرور ایشان ذخیره می شود

هزینه کمتر

بالاترین بازده از سامانه ویرا کمترین منابع سخت افزاری را نیاز دارد.

آیا موارد مناسب با نیاز خود را پیدا نکردید؟

با گذاشتن تنها یک پیام، متخصصین ما به شما در رفع چالش های شما کمک خواهند کرد.

منابع

نوشته های اخیر

تماس با ما