Book a penetration test today. Get in touch.

راهکارهای تشخیص چهره در صنعت آموزش

با ورود فناوری پیشرفته ، موسسات آموزشی به مکانی تبدیل می شوند که همه از کار و یادگیری لذت می برند

توضیحات

راهکارهای تشخیص چهره در صنعت آموزش

امروزه در بسیاری از کشورهای مدرن جهان، از سیستم تشخیص چهره در صنعت آموزش نیز استفاده میشود. این تکنولوژی پردازش تصویر با استفاده از تشخیص و شناسایی چهره، تشخیص احساسات و … میتواند علاوه بر بهبود امنیت دانشگاه ها و موسسات آموزشی و همچنین مدارس، برای بهینه سازی زمان، آنالیز هوشمند امتحانات و حضور و غیاب مورد استفاده قرار گیرد.

قابلیت های فنی

قابلیت های سامانه تشخیص چهره ویرا در صنعت آموزش

به عنوان یکی از باتجربه ترین شرکت های ایران در مدیریت هوشمند نظارت تصاویر به شما کمک می‌کنیم چالش‌های خود را در هر اندازه رفع و مدیریت کنید.

شفافیت کامل

مدل آموزشی مدرن غالباً ساختار خاصی را متشکل از مراکز آموزشی با چندین شاخه در نظر می گیرد. کارمندان مراکز آموزشی؛ از جمله معلمان و اساتید و کارمندان اداری که مطابق وظایف خود دائماً بین ساختمان ها در حال جابجایی هستند. کودکان و والدین همچنین می توانند از شعب مختلف بازدید کنند. سامانه تشخیص چهره ویرا نه تنها دسترسی آسان و ایمن به همه ساختمانهای مجموعه را برای همه افرادی که در موسسه حضور دارند فراهم می کند بلکه آمار کاملی را نیز در مورد حضور کارمندان و دانش پذیران در موسسه برای هر دوره زمانی مشخص ارائه می دهد.

سادگی و راحتی

استفاده از سامانه تشخیص چهره دقیق و کارآمد مانند ویرا بسیار آسان است. برای ورود دانش پذیران و کارکنان، تشخیص چهره بلافاصله انجام می شود (در کمتر از 0.5 ثانیه) و نیازی به اقدامات اضافی دیگر نیست. اعلان های مربوط به آمدن یا ترک موسسه می تواند به طور خودکار برای والدین و مدیران ارسال شود.

پیشگیری از موقعیت های خطرناک

علاوه بر ایجاد لیست های سیاه و سفید از بازدید کنندگان، این سیستم به شما امکان می دهد تا اعلان ها را برای موقعیت هایی که یک فرد ناشناس در محیط موسسه وجود دارد تنظیم کنید. این سیستم قادر به ردیابی هر کسی است که به محوطه وارد می شود و همچنین بازدیدکنندگان غیرمجاز را که اغلب در مجاورت محیط ظاهر می شوند، تشخیص و شناسایی می کند. ویرا به شما امکان می دهد بلافاصله به موقعیت های اضطراری پاسخ دهید یا به طور کلی از آنها پیشگیری کنید.

آنالیز ویدئو هوشمند

هر موسسه آموزشی یک جامعه از افراد است که صدها یا حتی هزاران نفر را میتواند شامل باشد. تجزیه و تحلیل ویدیو بهترین راه برای ساده سازی جریان کار داخلی بر اساس آمار است. چهرا قادر است جنسیت، سن و حتی احساسات بازدید کنندگان را در یک ثانیه تجزیه و تحلیل کند. تعیین ساعات حساس با بیشترین جریان دانشجویی ، تعیین تعداد دختران و پسران در موسسه ، همچنین انجام تجزیه و تحلیل حضور و غیاب، از جمله فعالیت های سامانه تشخص چهره چهرا میباشد.

امنیت حداکثر

هر موسسه آموزشی یک جامعه از افراد است که صدها یا حتی هزاران نفر را میتواند شامل باشد. تجزیه و تحلیل ویدیو بهترین راه برای ساده سازی جریان کار داخلی بر اساس آمار است. ویرا اقادر است جنسیت، سن و حتی احساسات بازدید کنندگان را در یک ثانیه تجزیه و تحلیل کند. تعیین ساعات حساس با بیشترین جریان دانشجویی ، تعیین تعداد دختران و پسران در موسسه ، همچنین انجام تجزیه و تحلیل حضور و غیاب، از جمله فعالیت های سامانه تشخیص چهره ویرا میباشد.

آموزش و امتحانات آنلاین

در زمینه آموزش از راه دور ، مسائل احراز هویت آنلاین و کنترل پیروی از قوانین تعیین شده در طول آزمون ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. ویرا بسترهای آموزش دیجیتالی را با تجزیه و تحلیل ویدئویی قابل اعتماد هم برای مدارس و هم دانشگاه ها فراهم می کند.

بهینه سازی زمان

سامانه تشخیص چهره «ویرا» می تواند سوابق دقیق ساعات کار کارمندان را بدون نیاز به پر کردن گزارش ها ثبت کند. این به کارکنان اجازه می دهد تا روی آموزش تمرکز کنند.در کلاس های درس ، ویرا می تواند زمان قابل توجهی را هنگام مکالمه صرفه جویی کند. با حضور و غیاب خودکار با استفاده از سامانه تشخیص چهره ، در هفته 50 دقیقه از وقت کلاس صرفه جویی می شود.

چرا تشخیص چهره ویرا

چرا از سامانه تشخیص چهره ویرا استفاده کنیم؟

دقت و سرعت

با دقت شناسایی 98٪ ، جستجو در بین 1 میلیارد چهره در یک ثانیه انجام می شود.

دریافت اعلان

والدین و مدیران میتوانند از ورود و خروج دانش پذیران و کارمندان مطلع شوند.

محافظت از داده ها

سامانه ویرا بر روی سرور مشتری پیاده سازی می شود و داده ها در سرور ایشان ذخیره می شود.

هزینه کمتر

بالاترین بازده از سامانه ویرا کمترین منابع سخت افزاری را نیاز دارد.

آیا موارد مناسب با نیاز خود را پیدا نکردید؟

با گذاشتن تنها یک پیام، متخصصین ما به شما در رفع چالش های شما کمک خواهند کرد.

منابع

نوشته های اخیر

تماس با ما